Saur

dragit.

Publicerad 2012-03-13 18:05:37 i Allmänt,

Ligger hemma i soffan och mår så där, hela/halva härliga familjen från jämland kom och hälsade på i Ljustorp i helgen, de var ju himla trevligt men jag tror att den lilla parveln Liam lämnade kvar en släng med magsjukebakterier, det tackar vi inte för men inte heller mycket att göra åt nu:) Dålig timeing bara med tanke på att vi i morgon ska i väg på vindelälvsdraget, jag dricker proviva för fullt och äter godis för att boost uppa energin...snart är jag nog stark nog för att packa väskan!

Annars då? näe jobbar och har det allmänt trevligt, har hunnit med ett härligt skidpass på skaren och om några helger drar jag och tre brudar till fjälls med hundarna, de längtar jag till!!

Och hundarna leker och frodas, Jaggen har det lite jobbigt med sina manliga hormoner och vill hoppa på allt och alla, helst Troja, men hon är numera en liten skendräktighetsbitch, eller det har hon ju i of varit hela vintern, hoooooppas vi på att det går över snart, helst tills på torsdag, Eko är eko och ska snart får en hundgård där han slipper dom andra slyngelhundarna, då blir han nog glad.

jahopp, jag undrar om man ska lura i sig ett avkok på ris och linfrön...de ska ju tydligen vara muma för magen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela