Saur

hoppla.

Publicerad 2011-09-26 22:58:37 i Allmänt,


saker jag gör på jobbet: klippa häst!

Förkylningen som jag har släpat på under förgående vecka och helg börjar ge mig sig! Skönt! I helgen har jag och Cecilia tapetserat i fina vita huset, blev grönt, skönt och snyggt, med en liten touch of fondvägg. utlovar inga bilder, men när ett rum blir så fint tapetserat som det blev i lördags så borde jag faktiskt anstränga mig och lägga upp en bild! En bild borde ni också få på dom fantastiskt fina spegeldörrarna som jag har gett min kärlek till under dagen, dom blir vita, med en liten naturlig gammaldags finish ( läs; slarvat med spackel och slipning...), sen ska bara golvet in, och lister upp, sen kan man säga att de första rummet i vita huset är helt klart och beboligt! fantastiskt!

På hundsidan har Eko repat sig fint efter att ha fått sina juveler kapade, han har fått hänga med mig på jobbet och de tycker han är mys, VBH Troja tycker dock att det är mindre kul att pappa får all uppmärksamhet och att hon själv måste sitta i hundgård, men eftersom bästa vapendragaren Jaggen gör sällskap så funkar de...ojdå, nu ville hon visst kompensationsmysa lite i soffan....lägga nosen på kanten..ena tassen upp ...och andra....och vips så var hon uppe...hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela