Saur

En fin, fin, varm kväll med duktiga pinnar...

Publicerad 2011-09-29 18:37:30 i Allmänt,

imag0815_1317313 (MMS)

En fin, fin, varm kväll med duktiga pinnar och snäll traktor. En av dom roligare saker man kan göra i traktorn är att spana in husfasader och trädgårdar, just nu är det häckar och buskar som granskas, letar efter en tät, snabbväxande buske/häck som dessutom ska bli hög och va billig, nu skulle jag ljuga om jag sa att kan se allt detta med blotta ögat, men med lite hjälp av Google så...näe inte ens då. men just nu tror jag att de står nån mistel av nå slag högst på önskelistan, eller var de nå annat de hette? Nu är det en emomusiker som pratar på P3, jag har det eller ozzy att lyssna på..uhm, 4 timmar kvar, de ska nog gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela