Saur

tandis.

Publicerad 2011-10-14 09:14:30 i Allmänt,

Under veckan har jag hunnit med att gå till tandläkaren, ta med lopphundarna till veterinären igen för återkontroll, gick så där, troja går på antibiotika och ska operera bort en liten grej på benet (jaggen är däremot helt frisk...nästan) jobbat, jobbat, och klappat en bebis.
Hos tandläkaren gick allt mycket bättre än förväntat, jag förväntar mig numera att jag ska ha minst ett stort och några små hål och att visdomständerna ska ligga och lurpassa i en knepig vinkel som gör att jag måste operera hela käken, men hör och häpna, jag hade bara ett pytte hål som dom tog bort på momangen, och visdomständerna låg exemplatiskt fint där dom låg! underbart, ett litet minus dock var att jag har börjat gnissla tänder, eller jag har tydlgen gjort det i några år utan att veta om det, gratis tandslipning tänker jag, fast det börjar tydligen bli lite snett, kanske måste köpa en dyr tandskena som håller munen på plats nattetid. Just i skrivandets stund så sitter John i tandläkarstolen, undrar hur de går....om han har lika vassa tänder som mig? sist han gick hade han visserligen inte ett enda hål så han kanske vinner igen...återkommer om detta.

I dag är planen att kika lite badrum, jobbe 10-18.30 och spela på trav, det är något som jag aldrig gjort förut, men min kollega säger att om jag ska spela nångång så är det i kväll på en häst han ska köra, så jag får väl göra slag i saken och satsa en hunka, går jag hem med 6 papp så kan de hända att jag spelar igen, gör jag det inte så är nog inte de här med spelandet något för mig!

Näe, hepp hepp, hundar ska matas och barret borstas!
Snart är det helg!!:D

Kommentarer

Postat av: Emma Romild

Publicerad 2011-10-17 23:24:30

Hej! Hoppas att du vinner, både 6 papp och tandläkartävlingen, och att du har det bra! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela