Saur

......

Publicerad 2011-10-19 07:18:44 i Allmänt,

Morgonmyser med gröt, te, ljus och eld i kaminen, hundarna myser i sina bäddar och John myser mest av allt under täcket:) Strax ska jag åka och klippa mig, spännande, man vet aldrig hur de slutar, fast så radikalt blir de nog föresten inte...fegis.
I morgon jobbar jag min sista dag för helgen, sen var det tänkt att vi skulle bila ner till södra småland för att vara med på draghunds SM, men nu blir det inte så för lopphunden Troja går på antibiotika för lopper och jag är fortfarande inte fri från förkylningen från helvetet (4 veckan? jajjemän). John var taggad men att åka 200 mil ToR själv är väl heller inte så skoj, så nu blir det mest troligtvis så att vi åker hem till Storhallen i helgen, och det tycker jag ska bli himla skoj!! 

ride on.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela