Saur

Jag och Troja saknar vintern. I alla fall,...

Publicerad 2011-06-26 21:00:30 i Allmänt,

imag0537_1309113 (MMS)

Jag och Troja saknar vintern. I alla fall, de är lite mysigt med sommar också, i dag och i går rensade jag häcken vid vita huset och flyttade några rosenbuskar och en syren. (eller var det hägg?) Och jag måste erkänna att jag faktiskt tyckte om det, mamma skulle ha varit stolt över mig om hon sett de:) i morse tvingade John ut mig på en löptur, efter halva turen säger John håll käften och spring åt mig, det var kul, och slutade gnälla gjorde jag visst, sprang gjorde jag med för nu har jag ont i knäet, knävärk rehabbar man med cykling säger en klok ljustorpare så efter lite fönsterbrädemålning begav sig jag och resten av Erikssontjejerna ut på en glupenrunda, jag längtar efter min nya snabba cykel, när den kommer ska vi cykla klunga, hur de ska gå återstår att se! Nu, mys med varm choklad och mackor. Och jag tror att John tycker om mig fastän han så där när vi sprang...hmm. trevlig kväll på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela