Saur

go dag!

Publicerad 2011-02-19 16:42:45 i Allmänt,


Kallt goväder kan man säga att det är i dag. Mmm dagen började på -33 och jag tvingade i väg renaulten på ikea för att möta upp Jennifer, där det shoppades hej vilt. Sen fortsatte vi på birsta och min plan på att inte göra av med några mera slantar innan nästa löning försvann helt plötsligt...Nya jeans och tröjor och ditt och datt...? Ja tack! hejdå pengar...väl hemma igen sa Troja att hon ville ut och springa på pärlägdan så jag snörade på mig dom klassiska och hon fick som hon ville. Det var kallt men nu känns det skönt! En till pinne i brasan och en till köp te är de nog dags för! Mys!!

Kommentarer

Postat av: Emma Romild

Publicerad 2011-02-20 09:22:42

Grattis på födelsedagen!! Tänkte att dagen till ära passar det ju bra att läsa din blogg. Snygg man och hundar du har skaffat dig! Kramar Emma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela