Saur

..............

Publicerad 2011-12-18 13:28:23 i Allmänt,

Tänkte att lite skidåkning på södra skulle bota den småtjuriga förkylningen, men jag tänkte nog fel, för inte känner jag mig friskare nu än i morse. Men Troja fick i allafall en igenomkörare i den blöta härliga snön, lite belastingsträning på en söndagsförmiddag, vad kan hon mera önska sig? hehe...

En jobbvecka kvar sen är det jul! Denna jul åker i vi hem till Storhallen, ska hinna med julfirande, juldagsutgång på skalet, kalasfirande för pappa, åka skis på loppans spår i skaula, och ja...må lite gott helt enkelt!! Himla trevligt. Nu hoppas jag att John kommer hem med den utlovade godispåsen och filmerna snart, kanske att vi hinner med en bastu under dagen också, ska försöka mig på de här med att basta bort bacillerna, eller så får jag helt enkelt ge upp och lägga mig i sängen och sova mig frisk. tjaa, i morgon är jag nog helt återställd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela