Saur

.....

Publicerad 2011-08-16 17:54:21 i Allmänt,

John är ute och bygger älgtorn, lopphunden Troja gnager på ett ben och jag ligger i soffan och myser med scrubs, daimchoklad och mer eller mindre halvtaskiga bloggar. Hade en liten tanke på att cykla runt lagfors men jag är så jäkla trött så just nu ser det mörkt ut, ingen middag har jag fått i mig än så ger jag mig ut så får jag väl blodsockerfall lagomt till lagfors och neggar jag lite till så börjar de säkert regna med:) eller så blir de en skön lagom runda, beror ju på hur man ser på de de där..

I helgen har vi varit och härjat i jämtlandsfjällen, vi var med på axa fjällmaraton, John sprang hela långa och gjorde de djäkulskt bra och jag sprang den korta 13 km banan och gjorde de helt ok med, nu är jag taggad för flera tävlingar! Hinns nog med någon innan snön kommer, lopphundarna står inte högt på listan just nu, först får dom skabb och sen tjyvparar dom sig, allt på mindre än 3 dagar...odågor.

två veckors jobb sen blir de semester! Halleluljha! Vi tar med cyklarna och bussen och åker ner till götet! de ska bli gött!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela