Saur

come back...

Publicerad 2011-08-20 08:58:54 i Allmänt,

Efter en lång men samtidigt snabb vecka är de äääntligen helg!
I går körde vi fredgasmys deluxe, chiliconcarne, vitlöksbröd, go sallad och ett glas rött, tända ljus och fyra i rad, skön och soft fredag, för att smälta maten stack vi upp till röjje för att simma hundarna, det är fortfarande varmt i vattnet så man får passa på, troja var snabbast, jaggen mest högljudd och rebus var nog nöjdast som fick hänga med John. vet ingen hund som är så kär i sin husse. tror inte ens troja tycker om mig så mycket som rebus gillar john.

I dag blir de en långprommis med hundarna i skogen, skönt att kunna ha dom tillsamans igen efter typ 2 månaders i särhållning, dels på grund av Trojas härliga löp och dels på grund av Jaggens tokiga rygg som han nu inte verkar känna av något av! supers! Sen om det blir som jag tänkt så ska jag spackla klart nedervåningen i vita huset, john och elektriken har fått spotsen i köket på plats och det är nästan så att man inte kan bärga sig utan vill ta med sig tekannan ner och mysa till det med en kopp! Blir så otroooligt fint, mysigt ljus och härligt hus!

är jag riktigt på hugget så kan de blir så att jag åker en tur på rullskidorna med! jag är lite taggad på att köra vasaloppet i vinter och ska jag göra det är de väl bäst att man försöker få sig ett par armar ala karl-alfred om de inte ska bli pest och pina dom hela 9 milen!

Just ja, ska göra en comeback som pinnsättare i höst, kör halvtid dille, halvtid traktor ala ljungavallen AB nån månad, ska bli skoj med omväxling och det är alltid kul att hjälpa pappsen och extra kul är det att att de går bra för företaget hemma i Storhallen!

De blir du och jag (och jennifer och klimpen förstås) en höst till, härligt valtran!!

so long! trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela