Saur

såja.

Publicerad 2010-10-31 14:57:58 i Allmänt,

Så har jag blivit bräckebo på halvtid, och ljustorpsbo, resten av tiden.
Men ska de fortsätta i samma takt som det har gjort hittils så lär jag få bo i traktorn denna vinter, vädergudarna tyckte att det vore kul med en liten prövning, så dom slog på stort och såg till så att det blev tokhalka på bräckevägarna, utan dubb och utan frontspridare men med 12 tons grus på släp så var det en upplevelse jag inte behöver vara med om igen:) nu har jag fått en frontspridare i af, alltså en sandspridare som sandar framför traktorn också, så nu ska de ju inte vara några problem uppför backarna!
Har denna sommar blivit obloggad så lär denna vinter bli ännu mindre dokumenterad, känns som att det är så där kul att läsa om plogning, sandning och jag är tveksam till att det är så mkt annat highlife i bräcke, pizzan där smackade unka så jag slipper nog lastbilsbuken med, eller just ja...haha, traktorbuken.

Tokhundarna, Troja med sina nya sambos, bästisen Jaguar och äventyraren Rebus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela