Saur

.........

Publicerad 2010-10-19 18:05:43 i Allmänt,

Troja har åkt färja för första gången, lite brydd var hon i början när vågorna skvätte över däck, men sen tog hon de med ro och mös ner sig i filten, superTroja:)



Ska snart ut på nattskiftet igen, lyssnar på en ny ljudbok så jag ska nog överleva,men för säkerthets skull så blir de ett inköp av redbull och clemmentiner med, survival kit.
Ja annars händer det inte så mycket skoj, myste lite med systersonen i dag, vi badade, eller jag badade och han skrek...poppis moster. På fredag är jag ledig!! Så då ska jag en sväng till tandis och en sväng till frissan och sen blir de Glittershow på kvällen med min karl, och några andra. mys, mys, mys!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela