Saur

.............

Publicerad 2010-02-16 20:10:59 i Allmänt,

I dag har jag premiärat på längdskidorna, 6 km skate, uppför, inte en nedförsbacke så långt ögat eller benen kunde skymta...skumt. Efter 4 km hade jag kommit i gång med flåset, kändes bra i 200 meter sen ville kroppen inte åka mera skidor. Men jaa, jag var ju tvungen att skatea tillbaka till bilen så det var bara att njuta av blodsmaken i munen...mmm... Nya friska tag på torsdag. kanske.

Skidskolan går bra. Barnen är snälla...jag kör på med; Noll koll - rock n´roll!, Hey hoo - lets goo!, Upp och hoppa - blåbärssoppa!, Ee ni mee?! - Ohh yeeah! Det gillar dom kidsen, och gillar inte dom det så tycker jag att det är rätt skoj.

Har en gäng vuxna nybörjar damer som jag också åker med också, det är underhållande. Har inte skrattat så mycket på en lektion någonsin som jag gjorde i går, tre danska äldre damer, två svenska varianter och en thaidam som heter Joy, klart det blir succé!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela