Saur

....

Publicerad 2010-08-26 08:12:51 i Allmänt,

Vad nytt?
Det regnar i storhallen, inget nytt i of, men de regnar mer än vanligt. Jag har dragit på mig någon slags förkylning, men den går över snart, hoppas jag. Skörden är nästan inne, men de regnar så klart för mycket för att få in de lilla sista, typiskt. Min bil är hos bildoktorn och blir fin efter incidenten i vemdalen (en annan bil lyckades köra in i min parkerade bil, onödigt). Troja växer och blir stor tjej med långa ben, men kan fortfarande inga mera konster än sitt, ligg och hit (ibland funkar de), men när man läser om andra valpar i 3 månaders åldern så verkar de vara helt ok ändå! Hon kan också vara ensam en stund nu utan att ylaa sig fördärvad, mycket bra! Är sugen på att gå valpkurs! Är också sugen på att ta jägarexamen, kul att lära sig lite nytt. Är också lite sugen på att bli kart och mätingenjör (säger man för mycket nu?), de får i så fall bli nästa höst, vore fint med en utbildning:) Polis vore också kul att bli, och lantmätare och säkert hundra andra jobb med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela