Saur

snö!

Publicerad 2009-09-30 02:58:10 i Allmänt,

Gick in till Bosse och Sonja för att poppa en påse popcorn, det var för tre timmar sedan, lever ju ett rätt ensamt liv i hytten, även om man umgås med folk på jobbet och helgerna så är ju man ju ändå helt allena när man kommer hem till stugan. Dystert det lät, jag är inte dyster, jag tycker det är skönt att vara själv, i bland. Ja det var i allafall trevligt att ta ett snack med bossebrai och popcornen smakade gott.

Har fått reda på att jag kommer att bo nere i byn Vemdalen i ett hus med 3 andra töser från skidskolan och 2 kexchokladnissar, att jag ska gå steg 1 och 2 i skidlärarutbildningen och att det har snöat på skalet, ja vintern kan komma nu!

Funderar på att färga håret brunt, som på den gamla tiden...Ska jag?!
Ja? Nej? Va? va? va?

Kör en kombo brunt hår/nostalgibild från Huset, vem hade då kunnat ana att Lina skulle hänga på white room i sthlm och lämna norrland för lagboken?

Kommentarer

Postat av: dudie

Publicerad 2009-09-30 16:05:39

DET var inte igår

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-09-30 20:47:24

GRYMT snygg i brunt hår! Göre!

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-09-30 20:48:32

GRYMT snygg i brunt hår! Göre!

Postat av: Tusan

Publicerad 2009-09-30 22:30:30

Tycker bättre om det blonda hårsvallet, men du är het anyway så gör som du känner för!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela