Saur

morgonmört.

Publicerad 2009-10-30 06:59:25 i Allmänt,

Jag har haft snoozarnas snoozemorgon från klockan 4 av någon konstig anledning, men jag tror att jag vaknade första gången runt 1-2 tiden och tände lampan, man kan ju inte se om 4 oz laxarna är så fina som dom ska vara i mörkret, så lampan på? check! Skrattretande i bland med dessa laxdrömmar....vad vill dom mig mitt i natten?! Känner mig lagom utvilad och go. Lite c-vitamin på det här och en normalarbetsdag (kanske lång), guldigt. Blir bra.

I går skar jag mig i benet, en liten, liten rispa, men då hade kniven gått igenom förklädet, kjelledressen och två lager med byxor, tur man har mycket kläder, Elin, kvällens linjeledare skrev skaderapport, det var ju lite spännande förstås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela