Saur

...........

Publicerad 2009-10-31 11:29:12 i Allmänt,

Ush och fy.
I går spontan drack vi vin hos Marek, det var dumt gjort, det känner jag i dag.
Miro och Marie kom insläntrandes med en flaska baccardi razz när de slutade jobbet vid elva, den lät jag dock bli, tur de för en droppe sprit till och jag hade varit en angelica som gått på knä i dag...
Och det går ju inte för i dag ska vi svennebrudar hänga i fillan och senare äta tacos, en utgång på marinan på de kanske? är ju trots allt halloweeeeeen. jättepep och sugen på flaskan med päronvodka...riktigt vattnas i munen när jag tänker på de..mmmmmmmmmm!
eller inte.


Ska ta en dusch och bli människa igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela