Saur

dag 3...

Publicerad 2009-11-25 22:24:11 i Allmänt,

Om det gick hyffsat i går så gick det ju mindre bra i dag...uhm.
Förmiddagen var ändå OK, jag lyckades göra en så pass schysst inåtlutning i barnbacken så att jag drog en vurpa. Sen kom de där med kortsvängen...slalom för mig har ju alltid varit att åka så fort och så rakt ner som möjligt, sen kommer läraren i dag och säger att vi ska göra kortsväng i hovde, och medans andra fick tips på hur stavföringen skulle kunna förbättras, motvridet skulle kunna förstärkas så fick jag helt enkelt höra att jag måste börja göra svängar....MINDRE SVÄNGAR, inte kortsvängar, de kunde hon inte begära av mig...men hon kunde tänka sig att jag kanske kan klara av att göra lite mindre svängar än vad jag gör nu. Jag lovade att jag ska öva flitigt! Och det ska jag med, varenda jäkla friåk vi har nu ska jag öva på att göra svängarna mindre, så kanske dom är antydan till korta till våren...heja angy, vad har jag gett mig in på?
Trodde att steg 1 skulle handla om att köra bil, leka kull, björnen sover....det här var andra bullar.
Tror allvarligt att jag kan bli den första människan på jorden som kuggar steg 1, och sen på måndag ska jag gå steg 2....go fore it. Heja, heja! Laxis? vill ni ha tillbaka mig?!

Kommentarer

Postat av: Tusan!

Publicerad 2009-11-25 22:33:47

Heja Angy! Jag kan inte heller svänga. Ska man verkligen behöva det?

Postat av: Louise

Publicerad 2009-11-25 23:27:37

Tjo!

Som du såg i lördags natt så är jag en hejare på svängar! Så...ni har förmodligen för lite fest därborta=) Hehe

Men det verkar ju va värsta utbildningen ni går! Man kanske måste åka lite skidlektioner med dig då sen....jag är också värdelös på svänga.

Men annars vill nog hela Laxis ha dig tillbaka!

Postat av: Elina

Publicerad 2009-11-26 14:39:15

jaa vi vill ha dej tillbaka!! Det är iaf mårten och sylvia som dragit igång nåt om att marek, miro och matus håller på med droger varje helg och har 16 åringar hos sig m.m...

Men det är ju inte sant med tanke på att marie vare med miro varje helg, även vi har ju vare där. Får se vad det blir av detdär. Saknar dej på ön. Kramar!!

Postat av: Mikka

Publicerad 2009-11-29 14:54:29

Du fixar det! Kom igen.

Fast du får gärna komma tillbaka...typ nu:P

Postat av: marie

Publicerad 2009-12-03 22:34:50

ja, vi vill ha dej tillbaka angelica! :D

men hoppas ändå att det går bra med den där

skidutbildningen, huvva va svårt det verkar.

men tänk vilken expert du kommer bli sen! :)



hoppas det går bra för dej, kul att du har blogg så man kan följa med under vintern.



här är allt som vanligt, idag fick vi lax till lunch. mycket snö fick vi också.



vi ses snart hoppas jag! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela