Saur

biloproblemas.

Publicerad 2009-03-28 10:00:47 i Allmänt,

Ligger i soffan på rönningen och deppar över att alla mina bilar är trasiga, eller min bil och andréas bil, man kan bli dö less på bilar, bilar är djävulens påfund. Men min rara mor ringde nyss och sa att hon kanske inte hade något bättre för sig så att hon KANSKE kunde komma och hjälpa mig bogsera hem den, ja hoppas kan man ju!
Vill hem i dag, det händer ju grejer i Åsarna, inte varje dag, pass på med andra ord!
I går var tanken att vi skulle till sveg och spela fotboll, men bilen dog i vemdalen och sen kom vi inte så mycket längre, efter två timmar huttrande och svordomar så kommer karros lärare till undersättning och kör oss tillbaka till skalet, tack och bock, vi dissade fotbollen och bastade på terassen i stället, bastu är bra.
Snöat har det gjort hela natten, trodde jag när jag gick upp klockan sju för att kirra parken, det hade det inte, så det den blev ju fixad i ett naffs! Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela