Saur

muse.

Publicerad 2009-01-23 23:20:50 i Allmänt,

 
bra grejer.

Det blåser som satan ute i kväll och i morgon o på söndag ska det snöa, och vem är ledig på måndag? Jooodå, det är jag. Har chillat på johannas rum hela kvällen, kikat på let´s dance och sett bella åka ut, även om hon låter lite dum så kan hon ju inte vara helt bakom flötet, näe hon är banne mig en duktig tjej, kanske inte på att dansa då..
 Man blir grym på att låta positiv när man kränger liftar i snålblåst och regn, i dag har det låtit så här "grymt, ni har ju backarna helt för er själva" eller..."gud så skönt att äntligen slippa de förbannade liftköerna"...bra, bra. Nu börjar jag piggna till och bli människa igen när det är dags att sova, det är ju inte bra. Torsdag 5 februari ska jag till stockholm på intervju för sommar jobb och om inte Lina är alltför busy med sitt pluggande så är det ju på tiden att hänga med henne, om inte annat så får hon ju pallra sig upp...åre är ju ändå sthlm norraste förort, grannbyn med andra ord.
Nej, slut repeatat på MUSE och god natt då.

Kommentarer

Postat av: Moset

Publicerad 2009-01-24 03:23:35

Men bejjan...redan styrt upp sommarjobb. Bra där! Vuxen poäng till dig! vad ska du göra då?

Postat av: Stina

Publicerad 2009-01-24 09:54:59

Åh, kul att du kommer till storstaden en sväng! Hur länge blir du här? Kom gärna förbi hos systrarna Wahlén för en fika eller två också!;)

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-01-24 19:25:57

jag blev mera uppstyrd av en gammal jobbansökan, leka med barn på äventyrskollo någonstans utanför sthlm, låter ju som ett grymt sommarjobb! Men sen är jag nog lite sugen på att slakta söuer igen...jag saknar det!!!!!! Lunga, hjära o lever...poff, poff, poff! Hur går det för dig då Moa?=)



Klart jag kommer förbi på en fika om jag hinner! blir bara nere över dagen, men jag hör av mig!!=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela