Saur

....

Publicerad 2009-02-22 10:23:49 i Allmänt,

Så sitter man återigen i Storhallen, mellan två jobb, hemlös, utan mat. ja det är ju synd om en annan...
Maggan bjuder på fika i dag, i utebyte av att vi köper doftkuddar för 35 kronor st av henne, hon är en riktig affärskvinna våran moster, hon har redan fått Alicia att lova att köpa 3 st...stackars flickebarnet är ju bara nio år och har inte en krona.haha. I går åt vi fin middag, gott var det! Kanske finns lite rester kvar, havregrynsgröt, min forna frukostfavorit, känns helt plötsligt så grå och trisst. Packa om bilen måste jag göra med, andréas bil alltså, min står i svensta full av älgslem och hår, äckligt, krossad ruta och djävulskap...älgjävel, varför skulle du springa ut just när jag körde förbi? I veckan ska jag bo hos Björn i Lofs, det bli mysigt, men jag måste nog åka hem på onsdag för att hänga med Smulan...=)
Ja det var väl allt! Eller Näee.. vem fyller år i dag?! Världens bästa Johanna exsambogirl?! Jaa! Hon blir stora tjejen, duktig tjej! GRATTIS!!

Kommentarer

Postat av: världens bästa ida

Publicerad 2009-02-23 13:19:03

i think u better fill me in here! har du sagt upp dig och flyttat från ripan????

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela