Saur

........

Publicerad 2009-12-29 19:33:00 i Allmänt,

I dag som alla andra eftermiddagar myser vi framför brasan i soffan, i kväll ska vi se en svensk film och är jag riktigt duktig så ska jag hoppa in i duschen innan, det borde jag, men risken att vattnet kan vara kallt är fortfarande lite för stor för att den ska locka.
Jag och Lindha körde "barnens after ski" i dag, jag blev brädad av en 5 åring i Sing Star och Lindha brände 5 påsar med micropopcorn innan hon slutligen lyckades poppa 3 st, man skulle kunna säga att det gick så där, men med tanke på att det är första gången vi kör det så är vi ändå helt ok nöjda.
Dagens lektioner...tja, tog nog rekord i hur många ungar som kan ramla samtidigt i en lift, 7 av 9 kom inte upp och en av de 7 försvann helt och hållet, i bland undrar man vad man håller på med..

Jag gillar i af mina nya pjux!!
(bakgrunden är egentligen för ful för att vara med dessa skönheter).

Kommentarer

Postat av: Louise

Publicerad 2009-12-30 12:37:35

HEIII!!



Låter ju helt crazy med dessa barn, fattar inte hur ni fixar det! Men härligt verkar det va iaf!!



Gott Nytt År på dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela