Saur

:D

Publicerad 2009-12-27 20:27:39 i Allmänt,

I dag har vi haft ca 30 cm ny snö på Skalet, jag och Lindha tog en liten sovmorgon sen gav vi oss i väg till hyran och hämatde ut ett par feta skidor som vi dyrt och heligt lovade att hålla oss i pisten med, upp i liften och sen säger Lindha "jag vet ett schysst ställe där det lär vara sjukt mycket snö!!", och det var det....där började sagan och den blev inte  sämre, lyckliga jag som får jobba på ett sånt här underbart ställe!!Sen blev det mörkt, men för att toppa dagen lite extra så slog jag på stort och köpte ett par nya pjäxor och sulor, lycka, nu behöver jag bara köpa ett par nya skidor och sen ett par skidor till, sen behöver jag aldrig mera köpa något.

Ja tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela