Saur

ftv.

Publicerad 2009-08-28 08:22:02 i Allmänt,

Jag älskar Simone på folktandvården i svenstavik.
Här sitter jag hemma i storhallen, har så ont i min övre och nedre tandrad, ringer till henne, hon hänvisar till jouren eftersom hon är ensam på ftv i dag och jobbar med papper, så jag ringer jouren, men dit är jag inte välkomen....jag ska vara DÖENDE om jag ska få komma dit, och jag som är så ärlig kan inte säga att jag är döende. Ringer tillbaka till Simone, hon hänvisar tålmodigt vidare till Brunflo ftv, som säger att de inte har några tider, MEN jag ska ju ringa jouren!! Berättar hur läget är, hon säger åt mig att ringa och skälla ut jouren!! Det gjorde jag inte, jag ringde tillbaka till Simone, hon har ett hjärta av guld, jag grät...hon sa att hon är ju inte tandläkare, men tandhygeinist är hon, så hon kan kika på de men inte göra så mycket, men det känns så värt att få reda på om det är två härliga hål, eller visdomständer, eller kanske något annat....det finns fortfarande goda människor här i världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela