Saur

valborg?

Publicerad 2009-04-30 19:19:48 i Allmänt,

Ja här ska det firas med bullar och majbrasa på byggdegården i Storhallen, precis som back in the days, himla bra! annars har jag pulat på halva dagen och sovit resten, försökt hitta min favorit shortssss (två stycken ja) uppe på förådet men dom är helt puts veck, jag blir lack. är det EN sak man letar efter och vill ha så är det klart att det är det enda man inte hittar, ja det är typiskt.

annars blev det tacopaj till middag och jag smidde ihop en dressing med 6 klyftor vitlök i, tänkte bli frisk. även om jag inte kände smaken så kännde man styrkan i munen, pappa gillde den, det var ju i af bra.

Jaja...nu ska jag surpla vin med mor sen ska vi traska neråt, åhåå...andréa +bihang kommer och mumsar kakor med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela