Saur

heja feber.

Publicerad 2009-04-29 04:11:17 i Allmänt,

Har feber hemma i storhallen, tycker helt vanligt synd om mig själv, hostar också, och inte har man en telefon, bilen är också paj, inget jobb, ingen inkomst....
En butter jäkla natt det här.
I feberyran trodde jag att jag var på barnkalas och att en tävling gick ut på att man skulle spotta så långt man kunde, så det gör jag...i sängen...på kudden...va fan, då gav jag upp, gick ner, tog lite svartvinbärssaft och satte termometern i munen, mycket riktigt, 38,7, angelicas forna 36 gradiga kropp är ett minne blott...välkommen febern in i min kropp.


burr...

Nu överdrev jag, jag har en telefon...en nokia från 1800-talet (inte ens 3310), så alla som har mitt numer (samma gamla vanliga 0768...) kan ju slänga i väg ett sms med namn så finnas ni i min härliga 1800-tals telefonbok igen!

Kommentarer

Postat av: Man

Publicerad 2009-04-30 00:19:24

Underbara människa!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela