Saur

....

Publicerad 2009-04-30 00:15:28 i Allmänt,

Ja vad har man egentligen för liv när man sitter och tittar på Charlotte Perellis släktforsking på ettan, en onsdags natt som denna? Ja det är spännande, nu har lottan kommit på att hennes gammelfarmor var oäkting och oäktingens far vad mördare och blev själv halshuggen, tragiskt...charlotte tycker att det hela känns surrealistiskt....

Dagens vettiga; Julia ringer och säger att jag ska deklarera för det härliga grannlandet, jag gör som Julia säger, tror det fick bra. Sen har jag i of också grillat kött och sovit 5 timmar, skickat CV till säkert 10 olika hak, alltfrån kassör till slaktare, man tar vad man får i dessa tider. vart tog vintern vägen?! Jag trivdes bra i skidskolan...

Ska ta ett piller och sen hoppas på att jag i af får sova till minst tre...kanske fyra och helst till fem i natt. Börjar fundera lite på om det är alkoholen, eller kanske säsongen överhuvudtaget som lämnar kroppen...är helt kaputt, förstörd, färdig som artist. eller så är det en vanlig hederlig förkylning med inslag av det ena och andra....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela