Saur

onsdaaag.

Publicerad 2008-02-27 17:21:44 i Allmänt,

Dagen har bestått av att dansa cha cha, power yoga, capoeira och miljontals stretchövningar.
Inte konstigt att man är lite trött, capoerian gillade jag..mest.
I dag åker Kristina till Kanada och på måndag befinner jag mig i....Lofsdalen?!
Tja varför inte, ska bli kanoners att bo med dessa godingar i en månad!:)
image846

Funderar på att dra en fredagsskolk och åka hem till Storhallen i morgon, på fredag ska ändå tandis få sig ett besök och ungarna hemma är ju så sugna på att åka slalom...ja, näe har ingen riktigt motivation till att vara kvar här en dag extra. I morgon ska jag i af ha en lektion inom längdskidor, skate står det på schemat och det ska bli kul, fastän det är plusgrader och barr i spåren...pep, hepp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela