Saur

cross.

Publicerad 2008-08-31 16:48:51 i Allmänt,








I går gjorde vi stan, vi shoppade mat till Norge för typ 3000, gjorde apoteket osäkert och jag införskaffade mig ett par löpartights. Hurt-Norge here we come.

Eftersom mina kära småbröder har fått leksaker som även passar oss äldre ungar så utnyttjade vi äldre makten (större, starkare, smartare) som vi har och knuffade ner skitungarna från crossarna, burnade därifrån och skrattade rått medans vi skrek " Liten o Svag och Ynklig!" som man har gjort så många gånger förr, fast det var säkert 12 år sedan...skönt att leka barn i bland. Sen wokade jag till lite grönsaker och kött, hällde upp fanta i glas och vi åt den mest fantastiska måltid man kan tänka sig.

Nu ska jag återgå till packningen av mitt liv, eller påbörja...

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2008-09-08 22:24:27

Undrar just hur du har kommit över dom där snygga stövlarna =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela