Saur

natti natta

Publicerad 2007-09-24 23:14:00 i Allmänt,

Det börjar bli sent...och som alltid när det är sent så kommer alla mystiska tankar som verkar så oerhört bra och logiska  när man har dem i huvudet just DÅ (nu..?)
Sen om man printar ut det man tänker och läser det dagen efter så undrar man hur
man egentligen är funtad och om man överhuvudtaget är kvalificerad för att ha en egen hjärna.
Eller vänta... det är kanske bara jag....uhm,...ops...

Nu har jag glömt bort vad det var jag tänkte på..

Jaahaja, här sitter jag ensam i skolhuset framför min bästa vän och funderar över ingenting.
Hej Livet! Kul att du bjuder på överaskingar....fast jag har ju ett liv nu...jag gör saker, alltså lever jag...vänta nu...
Sa jag det?!
Va?!
Gjortde jag?!
Smart Angy!

Okej...jag ger mig.
angelica - Bullar 
 0       -     1

Syskon?





Kommentarer

Postat av: Torkelella

Publicerad 2010-04-08 10:22:23

Thank you for the resources. Keep up the good work!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela