Saur

saxigt.

Publicerad 2007-11-26 21:33:21 i Allmänt,

Det var tänkt att jag skulle ha åkt till fränsta i går kväll, men pappa fick för sig att han fortfarande var 16 och hoppade från ett tak på 3 meter, resultatet blev en spricka i foten...jag fick agera chaufför och körde in pappsen de tio milen in till akuten...tre i natt kom vi hem igen med ett gipsat ben, gipset var vinklat i 90 grader, det hann jag lära mig under de timmar vi satt och väntade på att pappa skulle få komma in på röntgen, det är väldigt viktigt.

I allafall...jag tog mig friheten till en sovmorgon i morse och skippade fränsta...är lite sugen på att stanna hemma hela veckan, MEN som den mönsterelev jag är går det ju inte för sig...
Pappa har köpt en altsaxofon, den är superball, från och med nu kommer det inte bli en lugn stund uppe i Nishgården!:)


image605

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela