Saur

Prästgatan 50 A

Publicerad 2007-03-28 22:37:09 i Allmänt,

Våran  utsikt by night
GB backen

image121

Våran lya har nog det bästa läget i hela Östersund, världens största balkong med världens utsikt och sol från morgon till kväll, och allt ligger mitt i stan, näe det kan nog inte bli mycket bättre.
Fast jag gruvar mig lite för studenttiderna...det låter som satan nedanför huset,
och fönstrerna är helt värdelösa ljuddämpare, förstår inte riktigt varför
alla nattliga strövartåg ska gå förbi här, finns faktiskt INGET som lockar här längre
nu när huset har bommat igen.

Jaaja!
Tuff dag på jobbet?
Kanske lite...har haft ca; 7 minuters kö hela dagen, 8-17, helt värdelöst.
Folk borde veta bättre!

Oooch jaaa, jag borde sova!
Men  jag måste först berätta att vi har möblerat om i stora rummet, soffor har flyttats och bänkar bytts ut, den enorma mattan har fått gett vika för allt katthår och ligger nu mysigt nerbäddad bland övrigt skrot nere i
förrådet, blev riktigt fint om jag får säga det själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela