Saur

On and On

Publicerad 2007-03-24 22:12:43 i Allmänt,

Jag är trött.
I morgon ska jag jobba på Hydro.
Jag vill att min man ska komma hem och skeda med mig NU!
I går var vi på 7, det var kul men jag hade en molnande huvudvärk
under hela kvällen och det var ju inte kul.
Lördagskvällen har spenderats med Karin och indisk hämtmat.
Jag har köpt böcker på bokrean i dag, en läcker bok om Det Vilda Afrika, och en bok av Martina HAAG, fast först
ska jag läsa ut en aplång bok som jag köpte på arlanda när vi kom hem i från sydafrika.
Jag vill följa med Andréa och kitea.
Jag mår illa av allt godis jag har klämt i mig i kväll.
Jag vill inte jobba i morgon.
Jack Johnsson är hur chill som helst!

image118
Jääääey, gladast ikväll!


Jag är väldigt trött.
Syns väl på hydro i morgon då när solen skiner som mest och jag hatar
att jag är för vek för att vägra ta på mig jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela