Saur

Lofoten.

Publicerad 2007-03-27 08:15:47 i Allmänt,


Borsta tänder bör man!

I Dag ska jag skolka i från jobbet och åka hem till gården för där har pappa en temadag för var bonde som vill komma, självaste milko VD:n ska också komma har jag hört rykten om!

Jag är lite snuvig och i går var jag och Rudoplph ute och sprang, vi tävlade "sisten till skylten längst uppe i backen" skrek rudolph, och vi bytte ut travtakterna mot ren galopp!
(jag vann...rudolph min gobit segade av mot slutet....hahahahhaha YES!)
Me LIKE.

43700-119
Jag och Lina ska till Lofoten och gå en fortsättningskurs inom klippklättring, det vore
hur perfekt som helst om vi åkte i början på maj, för då är vi skillade och kan uttnyttja
allt vi inte kunde innan till sommaren och sega oss upp för ALLA berg=)

Men nu måste jag nog öka tempot om jag ska hinna hänga med milko VD:n i dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela