Saur

run!

Publicerad 2007-06-14 12:45:38 i Allmänt,


Lyckligt ovetande.

I går kväll tog jag tag i mina lovehandels, snörade på mig Jullans gympadojjer och bestämde mig för att ta en liten löptur i regnet. Glad i hågen frågar jag familjen Nyström om vart man kan springa en lagom lång bit, och jag får höra att "slingan runt orten" passar den otränade och att den inte alls är lång, Den tar jag, säger jag.
Men det gjorde jag visst inte, utan jag börjar med att springa ut på fel väg, och sen fortsätter jag att springa...o springa...och springa...tills slut kommer jag fram till en stor vägkorsning där det står en skylt " Sala 11" ,då trillar poletten ner och jag fattar att jag har sprungit på fel väg, åt fel håll, för vanligtvis så ska det stå en skylt  "Sala 4" med en pil åt det andra hållet. Jag frustar och grymtar lite innan jag pinnar tillbaka.
En och en halvtimme senare är jag Ljömsebo hemma hos familjen Nyström igen och jag får två muffins.

Trött men ganska lycklig ändå.

I dag tog vi nya tag och Jullan joinade på en promenix med hundarna innan frukost, Julia kan vägarna bättre än mig...
Nu ska vi tvätta klart, byta däck på bilen och få kylarn fixad, sen bär det
av till Hamburgsund igen, nu slipper vi förhoppningsvis att att sitta i full värme i de 50 milen.
På söndag ska vi till Grebbestad och uttnyttja Julias nya kontakter!
eller så kanske vi får...
 :spela svårtfångade, bli nobbade och låtsas som om det regnar.
Den som lever får se;)

Blir det inget mer inlägg i dag är det tveksamt om det blir något mer på hela sommaren eftersom vi är ganska bredbandslösa på Västkusten. Men jag hoppas att den biffen går att fixa så att man kan hålla lite koll på vad som händer i världen.

Soo Long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela