Saur

soppkväll

Publicerad 2007-02-22 13:21:19 i Allmänt,

43700-85
Härliga tider...

Jag har nu knopat i hop det "personliga brevet" till någon avdelningschef på Tradimus, han skulle höra av sig så snabbt som möjligt...tack för det Annja=)

Jag vill veta nu  vad jag ska göra nästa vecka, jag är egentligen en usel planerare, och detaljplanering ska vi inte ens prata om,ush  nej, utan jag vill bara ha ett uhm om vad som hända skall under den närmsta tiden framöver, inte åratal...men typ månader, ha en miniplan som gör att jag slipper känna mig som en värdelös student som "inte gör något av sitt liv..."  snart blir det i af lite ändring på det, för nästa vecka flyttar jag in på prästgatan 58a igen...sista februari, eller första mars...vilket som! Det ska bli skönt, sen så får man hoppas att jag hittar ett jobb fram till somaren och att jag i sommar får hänga på Lövstabadet igen, blir det så är jag nöjd, mer än nöjd, för mera till liv än så vill jag inte ha för tillfället.

Ska väl börja fräsha till mig, går ju på mitt eftermiddagspass om 45 min och jag har en prao-elev som ska gå med mig...mooouuhahhaha, hon ska få veta att hon lever och att det är HETT i skissans DISKRUM!!

Vi ska fixa en soppkväll!
 vuxenpäng...

Kommentarer

Postat av: Baktus

Publicerad 2007-02-22 19:23:11

jösses vad gött vi hade det där nere...

å tur att du kommer in till staden igen..

Postat av: Annja

Publicerad 2007-02-27 18:43:04

Inga problem! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela