Saur

pust.

Publicerad 2007-12-28 15:41:18 i Allmänt,

För precis ett år sedan så åkte jag och Yvette ner till Kapstaden, tänk om man kunde trycka på den magiska "gåbakåtitidenknappen"  för ett stund eller två...?

Egentligen vill jag inte det, utan det är bara skönt att drömma sig tillbaka om äventyr, stränder och kalla hav. Ljuvliga resa!
Och fler lär det bli.
Okej...jag skulle trycka på knappen om den fanns!

Gummibjörn spelas flitigt här i Storhallen, inget fel i det...gummi, gummi..
I morgon åker jag till Lofsdalen. Hejdå.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2007-12-28 16:10:33

gummibjörnen spelas i Olors med vill jag lova..
en hemsklåt men söt nalle..

Postat av: Edvardstella

Publicerad 2010-01-20 07:42:07

Beautiful site!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela