Saur

Lofsis.

Publicerad 2007-12-28 23:27:37 i Allmänt,

Det är en fredags kväll i december och här sitter/ligger jag med en påse dillchips, en falcon och nu också ett glas jucie i soffan alldeles alena framför TV:n och datorn på samma gång...i Storhallen....ja, jag lever ju.
Varför gör jag inget roligt? Varför var jag inte lite wild and crazy och följde med lillasyster till storstan med hennes bruttor? Hade ju kunnat bli kalas super, hur hypat som helst!
eller..? Näemen Storhallen är ju spännande...schuu...

I morgon ska min storasyster ha inflyttningsfest i Lofsdalen, och alla som känner sig manad att besöka byn som gud glömde...oj...förlåt, byn med mysighetsfaktorn 2000, är välkomna till lägenheten ovanför Trappers!!
Komalong!

image697

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela