Saur

fränt

Publicerad 2007-08-26 10:25:28 i Allmänt,

Uhaligen, nu vill jag tillbaka till mitt fräna Fränsta och hänga i mitt nya mysiga rum med
gammeldagsrosa väggar och sjukhusgolv.
Helgen har bestått av 15 tragedier men kanske dubbelt så många glädjeskutt, nice?
Fredagens fylla urartade för både mig och Bröli så stackars Ida fick dricka skumpa själv på krogen,
det blir inte alltid som man tänkt sig! En halv tacopaj räddade lördagen från allt ångest och i går kväll åkte vi
till strömbackakvarn, kunde lika gärna ha stannat hemma om det inte hade varit för att man
träffade en massa ansikten man inte har sett på 100 år och lite till!

I dag då?
Joo, ska väl ta och samla i hop mitt pick och pack och åka tillbaka till
ljuva livet, det ska bli skönt att åka här i från faktiskt.

heejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela