Saur

Bärplock i Börtnan

Publicerad 2007-08-21 21:48:35 i Allmänt,

image296

I dag har familjen Saur varit ute på bärplock i Börtnan, det hela startade med att det tog ca: 3 h att hitta själva smultornstället eftersom varken mor eller någon annan är så insatt i Börtnans trakterna med omnejd.
Väl framme så var knoten mera på betet än vad vi var, men vi fyllde i allafall 3-4 10 liters hinkar på någon timme, ja i bland är det praktiskt att ha en stor familj,

Just nu så sitter jag och funderar på om jag ska ta tag i sista packningen inför flytten i kväll eller i morgonbitti, känner jag mig själv rätt så blir det i morgon. Men även jag  kan förvåna mig själv i bland!!

Nu ska pappas drängar komma in på fika, kanske är bäst att man
klär på sig och säga åt andréa att göra desamma...så får det bli!
GÖTT MOS!

Heja Jullan!
image301
I går simmtränade vi Speddy och Romeo vid örudden, dem ska
bli starka och sega i vinter så dem orkar släpa oss runt banorna i vinter, eventuellt
så ska vi börja träna snart också...eventuellt...

Kommentarer

Postat av: Dancing Stars

Publicerad 2010-01-25 14:25:13

Nice site, cool background. toni.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela