Saur

bakom mina solglasögon...

Publicerad 2007-04-26 18:58:21 i Allmänt,

Vi funderar på att åka till Roskilde i sommar, vilka just  "vi" är, är lite löst fortfarande, men
Andréa och Lenita är i allafall på, sen vet vi ju att Lina inte är den
som är den...sen så får väl egentligen vem som vill haka på, Andréa och
Lenita ska i allafall fixa en folkvagn som vi kan ta oss ner i!
Det lär nog sluta på det bästa sätt!

Här är min coola kille som levde loppan i danmark redan för ett år sedan.
image169

Jag sitter och väntar på att Lonneamannen ska höra av sig så vi kan gå en
power walk för dagen, i morgon ska även den pärtan beställt massage åt mig...hon är ju för rar=)

I kväll har mina kära mor ett musikcafé i Storhallens bygdegård, jag min klant glömde så klart
bort det efter jobbet och missade därmed 17.05 bussen som kunde ha tagit mig hem.
Men har ni svängarna förbi Storhallen om sisådär 10 minuter så kan ni stanna till vid
Storhallens röda bygdegård!
(det bjuds även på ärtsoppa har jag hört rykten om..;))

I dag läste jag i min första (och kanske enda...?) Allt om Mat tidning, om ett par våfflor som hade namnet
"Farmor Lillys våfflor", det är ganska kul eftersom min farmor heter just Lilly och hon
har ett par specialvåfflor som hon alltid kockar till åt oss! Jag måste klippa ur
det och visa det för henne!


Kommentarer

Postat av: Petra

Publicerad 2007-04-26 21:30:39

schyssta brillor!

Postat av: Ovestella

Publicerad 2009-03-16 10:29:48

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela