Saur

Ski Center

Publicerad 2006-11-30 21:19:33 i Allmänt,

 Återigen är det bevisat att helvetet inte alls ligger oöndligt långt ner under jorden, utan det ligger i den lilla guldbyn Åsarna....guldbyn...
I dag : tre bokningar + en oanmäld skidklubb som kommer instampandes och vill ha mat, bara att nicka och le och säga att " Det går så bra så!!", också är resten av kvällen ett kaos utan dess like, all mat blir försenade, världens suraste gubbe klagar på att han inte har fått sin fisk, han har väntat i HELA TIO MINTER, !"#¤%&/gubb!"#¤%&/, han borde få influensa, hoppas fisken var förgiftad, minst! Sen så anklagar han mig för att vara en !"#¤%, och säger att han ska säga till min boss att han minsann borde anställa vettig personal....min boss tog ett snack med gubben och gubben muttrade nu att fisken allafall var äcklig...moget.

Nu sitter jag här och väntar på att "skoteralliansen" ska pallra sina feta ben härifrån så att jag kan åka hem och tjura, längta efter Rudolph och göra en packlista....den här månaden kommer att bli jäkligt kul märker jag, sen med tanke på att jag kommer att jobba här på ski ca: tusen dagar gör inte saken bättre...less är jag nu.

pep, pep!

Jag vill till SydAfrika Nu!!

Ser framemot att jobba i morgon, ska bli så underbart roligt att få hänga här på ski center med allt härligt folk, en italienskbuffé och 1000 personer som står och trängs och väntar på att få mat....mat som säkert är gör god....MEN, som också ska göras av två människor som har nada koll, japp jag och syrran ska tydligen fixa en Italiensk Buffé i morgon....good damn...

Kommentarer

Postat av: Phillipsilja

Publicerad 2009-07-29 13:47:20

Really great site man!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela