Saur

scrubs

Publicerad 2006-01-24 19:01:56 i Allmänt,

Helylle TV kväll i kväll, scrubs, simpson, american dad, vänner och jaa, jag vet inte allt...phu!

Kycklingen står i ugnen och currysåsen är redan klar, lika så pastan.
Maten är snart serverad...mums, synd bara att min karl inte vill äta
med mig....uh!

Ikväll blir det surface.

Dagen religons uppgifter :

1.Vad är meningen med livet?
2.Finns det liv efterd döden?
3.Varför finns det lidande?
Omöjliga frågor att svara på, men det ska bli intressant med religon!

Beatlesprojketet är nu i gång och det ska bli spännande att se hur det kommer att låta,
men jag kan nog säga redan nu att Mozarts Requiem är och förblir det bästa projektet.
Har även börjat spela in I feel good, med lasse, jag spelar alla intrument själv och ska förmodligen också sjunga....gruvar mig lite....håller inte på med sånt...sång, förutom i kör när man inte hörs..
men det går nog bra det med!

Jag ska klippa mig på torsdag....men jag vet inte hur.
Är det någon som har några heta tips?
Jag är öppen för förslag...

Nu ska jag äta mat.

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2006-01-24 21:44:58

Du skulle absolut få hälsa på i min mysiga lägenhet!

Ja religionen verkar riktigt lovande! Liz favoritelever, det ska ju bli du o jag, eller hur?! Eller det är vi väl redan...eller nåt..hihi=)

Smaklig måltid

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela